VELO VILLE ENFANT ROCKRIDER 540 24 POUCES 8-12 ANS

€23000
Code de l'article : 145542 8371862

Conçu pour une utilisation quotidienne sur route comme sur chemin pour les enfants de 8 à 12 ans (135 à 155 cm).

Un vélo 24 pouces polyvalent, tout équipé, avec 18 vitesses et un éclairage avant et arrière alimenté par dynamo, pneus avec bandes réfléchissantes, pour ne jamais se laisser surprendre par la nuit !


Taille
  • Taille unique Stock 2660
Disponible en ligne

Actuellement non disponible en ligne

Voulez-vous recevoir une notification une fois le produit disponible en ligne ?
Votre adresse email ne sera uniquement utilisée pour vous signaler quand le produit sera disponible.
Votre demande a bien été enregistrée.

Vous recevrez un e-mail dans les 30 jours à :

Votre adresse email ne sera uniquement utilisée pour vous signaler quand le produit sera disponible.
Ajouter au Panier

Enlèvement en magasin : Vérifier le stock dans votre magasin

ATOUTS DU PRODUIT

Facilité d'utilisation

Cadre acier, fourche à suspension, 18 vitesses.

Sécurité du vélo

Freins V-Brake pour un freinage puissant, carter de plateau..

Visibilité

Moyeu dynamo avec éclairage avant et arrière, pneus avec bandes réfléchissantes

Visibilité

Garantie à vie

B’TWIN garantit à vie le cadre, la potence et le cintre.

Garantie à vie

INFORMATIONS TECHNIQUES

CONCEPT DE PRODUIT & TECHNOLOGIE

CONSEILS EN MATIÈRE DE RANGEMENT

Après chaque utilisation, nous vous conseillons de garder votre vélo propre et sec, dans un endroit sec et éloigné de toute source de chaleur.

Instructions d'utilisation

Ne pas utiliser comme VTT. Port du casque conseillé.

Composition

"Chassis : 100.0% Acier"

ÉVALUATIONS D'UTILISATEURS

3.7 /5
10 Commentaires
7 utilisateurs recommandent ce produit
5
3
4
4
3
1
2
1
1
1
Un très bon velo
5/5
Mon fils est ravi avec ce vélo complet
Plus
slecht gemonteerd
2/5
Op de website stond er dat deze fiets in voorraad was in de lokale Decathlon. Ter plaatse kreeg ik echter te horen dat deze fiets al een tijdje niet meer op voorraad was, maar wel eenvoudig te bestellen is via de website.

Dit heb ik vervolgens gedaan. In eerste instantie was de leveringsdatum zaterdag, maar vrijdagavond kregen we een mailtje dat de levering op een latere datum zou gebeuren. Dit bleek uiteindelijk woensdag tussen 16:35 en 18:35 te worden. Woensdag om 12:30 krijg ik vervolgens een SMS met melding dat de vrachtwagen over 15 minuten aan mijn deur staat. "Gelukkig" heeft de buurman het pakket aangenomen anders was de levering weer vertraagd.

'S avonds heb ik het pakket opengedaan om dan vast te stellen dat de fiets niet goed gemonteerd was: het extra onderdeel zat los in de doos, de bel was stuk, de remmen werkten niet...

Dus moest ik met de fiets naar de lokale Decathlon om alles in orde te laten maken. Daar werd ik wel goed geholpen. Over de werking in de winkel heb ik absoluut geen opmerkingen.

Al bij al dus een hoop gedoe en veel verloren tijd voor iets wat gewoon goed gemonteerd had moeten afgeleverd worden. Iets wat blijkbaar wel een vaak voorkomend probleem is aangezien andere mensen dat hier ook al gemeld hebben. Ik had nog de hoop dat Decathlon (webshop) hieruit lessen zou geleerd hebben maar dit is dus duidelijk niet het geval.
Plus
Réponse de la Marque
Beste Annelies,

Bedankt voor je reactie.
Wij geven dit zeker door aan onze online dienst en hopen dat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen.

Met sportieve groeten,
Vincent
B'twin expert
Plus
Derailleur in achterwiel geslagen
1/5
Mijn zoon was onmiddellijk verkocht toen hij deze fiets in de winkel zag - initieel waren we echter van plan een grotere fiets te nemen, maar dit werd afgeraden door de verkoper (rekening houdend met de grootte van mijn zoon). Fietsen in de winkel lukte heel goed, dus onmiddellijk besteld. Meer dan een week moeten wachten op de levering (in deze tijd is dit veel te lang), maar uiteindelijk was de nieuwe fiets er. In de doos vonden we al onmiddellijk de afdekkap van het achterlicht terug en het onderste afdekkapje van het achterste spatbord. Ik dacht nochtans dat fietsen bij Decathlon nagekeken en correct afgesteld verzonden werden, maar dit duidt erop dat dit in ieder geval niet gebeurd is. Ook voor de grotere zus werd tegelijkertijd een nieuwe fiets besteld (Elops 520) en ook bij haar geratel bij het schakelen plus het mandje dat maar met 1 schroef vastzit, dus zelfde conclusie.
Zo fier als een gieter op de fiets en plots werd fietsen heel aangenaam. Schakelen op het voorste tandwiel lukt(e) niet – ook dit wijst op niet nagekeken en afgesteld bij vertrek in het magazijn!!!
Tijdens de eerste grote rit stelden we op een gegeven moment vast dat het zwarte afdekrubber van de voorste schokdemper ineens verdwenen was. Dit zat waarschijnlijk niet goed vastgeklikt, maar nu zitten we dus met een nieuwe fiets waarvan een afdekkapje weg is.
Tegen het einde van de eerste grote rit, liep het bij het terugschakelen deftig mis. Plots een heel hard geratel en een heel abrupte stilstand. Wat bleek: het achterwiel zat geblokkeerd. Reden: de achterste derailleur is bij het terugschakelen naar versnelling “1” te ver naar het wiel gekomen, waardoor het de spaken geraakt heeft en het wiel geblokkeerd werd. De spaken hebben vervolgens de derailleur naar boven doen slagen. Gelukkig waren we zo goed als thuis, want de rit kon niet verdergezet worden, waren er spaken over, maar wat nog belangrijker is, is mijn zoon hierdoor niet overkop geslagen of zwaar ten val gekomen! Uiteraard zeer veel tranen bij mijn zoon daar zijn fiets voorlopig onbruikbaar is en een domper, vragen en vertrouwensproblemen bij mij (kan dit opnieuw voorvallen als deze correct afgesteld is?). Dit is dus een zeer gevaarlijk veiligheidsprobleem wat niet mag voorvallen en zeker ernstige gevolgen had kunnen hebben!
Eindconclusie: een zeer leuke fiets met een onaangenaam, gevaarlijk kantje!
Plus
Réponse de la Marque

Beste Björn,

Bedankt voor je reactie.

Het is voor ons niet fijn om horen dat je twee slechte ervaringen hebt gehad met online bestellingen.
Uiteraard MOETEN onze fiets 100% nagekeken worden alvorens ze kunnen/mogen geleverd worden.
In jouw geval is dit duidelijk niet gebeurd en dat betreuren wij.
De zaken die u neerschrijft zijn louter en alleen te wijten aan slecht afstellingswerk en nalatigheden van de monteur in kwestie.
Ik stel dan ook voor dat je samen met de twee fietsen naar één van onze winkels komt en deze onder garantie volledig laat nakijken en afstellen.
Druk deze mail af, neem je aankoopbewijs en/of klantenkaart mee en de rest wordt in orde gebracht door één van onze medewerkers.

Moest je nog vragen hebben mag je mij altijd persoonlijk contacteren.

Met sportieve groeten,
Vincent
B'twin expert
Plus

NOS PRODUITS RECOMMANDÉS

B'twin

CASQUE VELO TEEN 520

(33)

Entretien & Réparation

Atelier

Grâce à notre service technique

Parcourez les services de l'atelier et trouvez les pièces détachées afin de réparer votre produit.

SERVICES

ENTRETIEN ET REPARATION CYCLE

Nos experts vous accompagnent tout au long de votre pratique. Découvrez nos services.

CARTE FIDELITE DECATHLON

Découvrez la carte de fidélité Decathlon et tous ses avantages !

CARTE CADEAU

Soyez sûr de faire plaisir! Offrez le choix avec la carte cadeau Decathlon.