Running

Lopen - Running

Skip categories Skip categories
Skip filters
Filters
Filter op prijs
Verbeterd dankzij uw beoordelingen
€3500
ECODESIGN
€4000 −37%
€2500
*Van ‪12/9/2022‬ tot ‪3/10/2022‬
€17000
Recupel : €005
€600
Hardloopmuts zwart
Hardloopmuts zwart
KALENJI

Hardloopmuts zwart

(300)
Morgen geleverd, indien besteld voor 15u
€2000 −25%
€1500
*Van 6/9/2022 en zolang de voorraad strekt
€1500 −33%
€1000
*Van ‪16/9/2022‬ tot ‪3/10/2022‬
€4000 −25%
€3000
*Van 27/9/2022 en zolang de voorraad strekt
€1500 −20%
€1200
*Van ‪2/9/2022‬ tot ‪30/9/2022‬
€7499 −40%
€4499
*Van ‪28/9/2022‬ tot ‪5/10/2022‬
€2000 −25%
€1500
*Van 14/8/2022 en zolang de voorraad strekt
4.5/5 Op basis van 82475 Beoordelingen in de winkels en online

Wat zijn de voordelen van hardlopen en running?


Laten we eerlijk zijn, lopen is goed voor je! Of het nu voor occasionele loopjes is of voor het zoeken naar prestaties, hardlopen biedt vele voordelen. Op mentaal vlak kan je met lopen stress verminderen en leren naar je lichaam te luisteren. Bovendien zorgen de endorfines die vrijkomen door de inspanning ervoor dat je je goed voelt na je run. Wat het fysieke aspect betreft, is lopen optimaal om je cardio- en je uithoudingsvermogen te trainen. Tenslotte is het een perfecte sportactiviteit om je gewicht te stabiliseren of te verliezen. Dus ontzeg jezelf niets!


Bovendien is running een zeer toegankelijke sport, aangezien je alleen een paar loopschoenen nodig hebt om hem te beoefenen. Bovendien hoef je geen atleet te zijn om met lopen te beginnen! Alles wat je nodig hebt is de motivatie om weer in vorm te komen! De eerste loopjes kunnen vrij moeilijk zijn voor beginners, maar elke loper zal snel zijn of haar eigen tempo vinden. Geleidelijk aan zul je je volledig ontwikkelen en zul je niet meer zonder kunnen!


Hoe verbeter je je hardloopprestaties?


Hier zijn enkele gemakkelijk te onthouden tips om je hardloopprestaties te verbeteren:


- Regelmatig lopen: Om je hardloopprestaties te verbeteren, is er geen geheim, je moet regelmatig trainen. Werken aan je uithoudingsvermogen doe je beetje bij beetje. Aarzel dus niet om je eigen ritme van loopjes per week te vinden (b.v. maandag, woensdag, vrijdag) en probeer je schema zo vaak mogelijk te respecteren.


- Loop langzaam, voor een lange tijd: Lang en langzaam lopen is ideaal om je uithoudingsvermogen te verbeteren! Het doel is om lange afstanden te kunnen lopen. Haast je dus niet tijdens het lopen en zoek je eigen tempo waarmee je zo lang mogelijk kunt hardlopen.


- Loop soms snel! Aarzel niet om je training te variëren door je looptempo aan te passen. Door de intensiteit van je loopjes van tijd tot tijd te verhogen, verbetert je je algehele uithoudingsvermogen! Bovendien zorgt variatie voor meer plezier. Denk er eens over na!


Ontdek al onze loopproducten!


Bij Decathlon bieden we u een ruime collectie runningproducten die uw loopjes nog aangenamer zullen maken:


- Loopschoenen: Vind het paar schoenen dat het beste bij je past!


- Hardloopkleding voor mannen, vrouwen en kinderen: Dankzij ons ruime assortiment loopkledij kunt u zowel in de winter als in de zomer lopen zonder u zorgen te maken over het weer!


- Hardloophorloges en GPS: Analyseer uw routes en meet uw prestaties met sporthorloges en GPS-horloges die speciaal voor running zijn ontworpen!

Is het een geschenk? Laat ze kiezen Een cadeaubon schenken