Helemaal fit tegen de zomer


Op je knieën of op je tenen, in stabiele of onstabiele stand, met dit wiel train je de hele buikzone: de rechte buikspier, de schuine buikspieren enz. Ideaal om vorderingen te maken.

4,40/5

BUIKSPIERWIEL

Wheel

9

00

roue

Instabiele oefeningen maken je training efficiënter omdat je dieperliggende spieren meer traint. Je hebt talrijke mogelijkheden: stabiel of onstabiel opdrukken, buikspieroefeningen, lunges, ...

4,62/5

Push

Up

Wheel

15

00

push up wheel

Trainingstoestel: verplaatsbaar, compact en compleet om alle spieren te trainen met je eigen lichaamsgewicht, statisch of dynamisch.

4,48/5

Dip

bars

50

00

dip bars

Maak je hele lichaam sterker! Tal van oefeningen met je lichaamsgewicht mogelijk, op minder dan 1 m² vloeroppervlak.

4,67/5

Power

Tower

175

00

power tower

Lichaamsgewicht materiaal

Lichaamsgewicht hulpstucken

ONZE SELECTIE TIPS VOOR JOU

Lichaamsgewicht first tip
6 doeltreffende oefeningen

Wil je je spieren trainen en tegelijk je droge spiermassa vergroten? Met de zomer in aantocht is dat geen overbodige luxe. Wij zetten een aantal handige tips op een rijtje om een slank en gespierd figuur te krijgen.

lichaamsgewicht second tip
De voordelen van touwtjespringen

Nee, een springtouw is niet alleen maar iets voor kinderen! Touwtjespringen is een perfect afslankmiddel en heeft bovendien ook nog vele andere voordelen. Waar wacht je nog op?

lichaamsgewicht third tip
Hoe kies je een optrekstang?

Er bestaan twee soorten optrekstangen: stangen die tussen twee muren worden geklemd en stangen die je tegen een muur vastmaakt. De modellen die tussen twee muren worden geklemd, kun je eenvoudig verplaatsen

lichaamsgewicht fourth tip
Buikspieren van a tot z

Buikspieroefeningen doen om een platte buik te krijgen, is prima ...
Op voorwaarde dat je het juist aanpakt!
Lees de tips van onze spiertrainingsexpert om te begrijpen waarom.


De ideale halterset voor beginners, om tal van oefeningen te doen om je biceps, triceps, deltaspieren en borstspieren sterker te maken

4,83/5

HALTERSET

10kg

18

00

halters 10kg

Uiterst lichte en slijtvaste crosstraining top voor dames. Om comfortabel je wods te doen en te trainen.

4,49/5

Damstop

Crosstraining

10

00

halters 20 kg

In deze singlet kun je je spieren laten zien terwijl je in alle vrijheid kunt bewegen tijdens je krachttrainingsessies.

4,67/5

singlet

krachttraining

10

00

halterset 50 kg

Volledige set om vele spieren te trainen, zoals de biceps, de triceps, de deltaspieren en borstspieren en de spieren van je rug en onderlichaam. Voor oefeningen zoals lunges en squats.

5/5

Halterset

93kg

Met staaf

170

00

halters 93 kg

Ons krachttraining kleding

ONZE SELECTIE TIPS VOOR JOU

halters first tip
Programma krachttraining : Split

In tegenstelling tot het full body-programma, waar heel het lichaam wordt getraind, zal de Split je sessies indelen per spiergroepen (1 à 2 groepen).

halters second tip
Halters: klein… maar sterk!

Klein formaat en miniprijs, een fitnesshalter die je meteen zal bevallen!

Om thuis of buitenshuis actief te blijven en je spieren in je eigen tempo te trainen.

halters third tip
5 tips om te cutten

Je hebt hard gewerkt om meer spiermassa op te bouwen, maar het lukt je niet om deze spieren te laten zien? Ontdek hier alle onze tips om te cutten of droogtrainen!

halters fourth tip
Spiertraining: buikspieren om van te dromen

Wil je een wasbord? Een dunne taille? Of wil je gewoon je rug beschermen? Buikspiertraining levert tal van voordelen op.


Een weerstandsband is een handig hulpmiddel om je spieren te versterken en ook bij het stretchen. Dit veelzijdig accessoire wordt je beste maatje tijdens je sessies.

4,44/5

WEERSTANDSBAND

5kg

5

00

elastique

Til je sessies naar een hoger niveau. Verbeter je conditie door je te verzwaren. Het gewicht in dit vest is gemakkelijk aan te passen van 6 kg tot 10 kg dankzij platen van 1 kg.

4,44/5

GEWICHTS

VEST

50

00

gewichtvest 10 kg

Varieer de afstand van je handen voor boven- of onderhands optrekken, met de handen verder uit elkaar of dicht bijeen, hamergreep. Voor maximale stabiliteit veranker je de stang op een draagmuur.

4,62/5

Pull up

Bar

55

00

bar pull up

Houten box om plyometrisch te trainen tijdens je WODs bij crosstraining. Regelmatig gebruik helpt je om gemakkelijker te ontspannen en verbetert je lichamelijke conditie.

4,44/5

Jump

Box

60

00

box jump

Crosstraining materiaal

Crosstraining accessoires

ONZE SELECTIE TIPS VOOR JOU

crosstraining first tip
De voordelen van crosstraining

Nu je beter weet wat de oefeningen inhouden, heb je echt wel zin om met crosstraining te beginnen. Je zou echter ook graag weten welke voordelen crosstraining voor jou oplevert. We geven je 5 goede redenen die je zin zullen geven om meteen aan de slag te gaan!

crosstraining second tip
Crosstraining: werk thuis aan je conditie

Crosstraining is niet meer weg te denken uit de fitnessclubs.
Deze trainingsmethode is de perfecte keuze voor iedereen die heel snel zijn algemene lichaamsconditie wil opkrikken, dankzij de verschillende oefeningen binnen een beperkte tijdspanne.

cross-training third tip
Kennismaking met crosstraining week 1

Jimmy, onze Domyos-coach, heeft voor iedereen die kennis wil maken met crosstraining een trainingsschema opgesteld. Dit is de eerste week.
Elke week bestaat uit 2 sessies (denk eraan om tussen 2 sessies altijd 48u te laten).

crosstraining fourth tip
Vetverbranding met een kettlebell

Zorg ervoor dat de oefeningen elkaar snel en in een vast schema opvolgen. Zo blijft je hartslag op het juiste niveau, waardoor je meer vetmassa gaat verbranden. Voer allereerst spierversterkende oefeningen uit waarmee je je basismetabolisme kunt verhogen.


Laat die shake een keer staan en geef je smaakpapillen iets knapperigs om van te genieten met de "crispy" textuur van deze Whey Crunch Bar ! Stop de reep in je tas en neem je eiwitten overal mee !

4,11/5

Whey

Crunch

6

00

crunch choco

De bijzonder eiwitrijke samenstelling levert je 24 g eiwitten per shake. Ideaal voor wie regelmatig aan krachttraining doet, om spiermassa te ontwikkelen en/of te behouden.

4,33/5

Eiwitten

Vanille

20

00

eiwitten

Formule met L-carnitine (900 mg/dosis) en guarana. Guarana-extract helpt het gewicht onder controle houden bij een caloriearm dieet.

4/5

L-CARNITINE

citroen

8

00

L-CARNITINE

Ontworpen voor: vetverbranding en ondersteuning van de energiestofwisseling.
vetverbranding

burner

18

00

burner

Voedingssupplementen

Eiwitten, Snacks & Shakers

ONZE SELECTIE TIPS VOOR JOU

nutrition first tip
EIWITTEN IN HET KORT

Eiwitten zijn onmisbaar voor de goede werking van ons lichaam.
Ze zijn de essentiële bouwstenen voor de spieren, de basis van elke fysieke activiteit. Ze hebben ook andere functies, zoals de celsynthese, de aanmaak van antistoffen,(...)

voeding second tip
Hoe kies je de juiste eiwitten?

Massatoename is een fase waarin het doel is om gewicht bij te komen.
Dit lijkt misschien eenvoudig, maar het is nog niet zo simpel om optimaal aan spieren bij te kweken. Dat vraagt een grote inzet op drie gebieden: voeding - training - slapen.

voeding third tip
Hoe moet je eiwitten innemen?

Wanneer neem je best je eiwitten op?
En hoe vaak? We vertellen je er alles over!

Krachtsporters:Spieren bestaan uit vezels die nauw tegen elkaar liggen.
Binnenin die spiervezels zitten contractiele eiwitten.

voeding fourth tip
Hoe bereken je je ideale hoeveelheid macronutriënten?

In volle fysieke voorbereiding volg je een trainingsschema om spieren bij te kweken, in combinatie met een strikt dieet, beide met zorg samengesteld door je coach of voedingsspecialist.