Stadfiets 24 inch voor kinderen van 8-12 jaar Rockrider 540

€23000
Artikelcode : 145542 8371862

Ontworpen voor: dagelijks gebruik op verharde en onverharde weg, voor kinderen van 8 tot 12 jaar (135 tot 155 cm).

Veelzijdige en volledig uitgeruste 24 inch-fiets met 18 versnellingen, voor- en achterverlichting met dynamo en reflecterende banden om je nooit meer te laten verrassen door de invallende duisternis!


Maat
  • unieke grootte Voorraad 2697
Online beschikbaar

Momenteel niet beschikbaar online

Wilt u een melding ontvangen zodra het product beschikbaar is online?
Uw e-mailadres zal enkel gebruikt worden om u op de hoogte te stellen wanneer het product weer beschikbaar zal zijn.
Uw aanvraag is opgeslagen

U ontvangt binnen de 30 dagen een e-mail op:

Uw e-mailadres zal enkel gebruikt worden om u op de hoogte te stellen wanneer het product weer beschikbaar zal zijn.
Toevoegen aan winkelmand

Ophalen in winkel : Toon winkelvoorraad

PRODUCTVOORDELEN

Gebruiksgemak

Stalen frame, voorvering, 18 versnellingen.

Veiligheid

V-brakes om krachtig te remmen, kettingbladbeschermer.

Zichtbaarheid

Voor- en achterverlichting met naafdynamo, banden met reflecterende stroken.

Zichtbaarheid

Levenslange garantie

B'TWIN geeft levenslange garantie op het frame, de stuurpen en het stuur.

Levenslange garantie

TECHNISCHE INFORMATIE

OVERIGE INFORMATIE

BEWAARADVIES

We raden aan om de fiets na elk gebruik te reinigen en op een droge plaats te stallen, uit de buurt van warmtebronnen.

GEBRUIKSAANWIJZING

Niet gebruiken als MTB. Draag altijd een helm.

Samenstelling

"Onderstel : 100.0% Staal"

GEBRUIKERSBEOORDELINGEN

3.7 /5
10 Beoordelingen
7 Gebruikers bevelen dit product aan
5
3
4
4
3
1
2
1
1
1
slecht gemonteerd
2/5
Op de website stond er dat deze fiets in voorraad was in de lokale Decathlon. Ter plaatse kreeg ik echter te horen dat deze fiets al een tijdje niet meer op voorraad was, maar wel eenvoudig te bestellen is via de website.

Dit heb ik vervolgens gedaan. In eerste instantie was de leveringsdatum zaterdag, maar vrijdagavond kregen we een mailtje dat de levering op een latere datum zou gebeuren. Dit bleek uiteindelijk woensdag tussen 16:35 en 18:35 te worden. Woensdag om 12:30 krijg ik vervolgens een SMS met melding dat de vrachtwagen over 15 minuten aan mijn deur staat. "Gelukkig" heeft de buurman het pakket aangenomen anders was de levering weer vertraagd.

'S avonds heb ik het pakket opengedaan om dan vast te stellen dat de fiets niet goed gemonteerd was: het extra onderdeel zat los in de doos, de bel was stuk, de remmen werkten niet...

Dus moest ik met de fiets naar de lokale Decathlon om alles in orde te laten maken. Daar werd ik wel goed geholpen. Over de werking in de winkel heb ik absoluut geen opmerkingen.

Al bij al dus een hoop gedoe en veel verloren tijd voor iets wat gewoon goed gemonteerd had moeten afgeleverd worden. Iets wat blijkbaar wel een vaak voorkomend probleem is aangezien andere mensen dat hier ook al gemeld hebben. Ik had nog de hoop dat Decathlon (webshop) hieruit lessen zou geleerd hebben maar dit is dus duidelijk niet het geval.
Meer
antwoord van het merk
Beste Annelies,

Bedankt voor je reactie.
Wij geven dit zeker door aan onze online dienst en hopen dat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen.

Met sportieve groeten,
Vincent
B'twin expert
Meer
Derailleur in achterwiel geslagen
1/5
Mijn zoon was onmiddellijk verkocht toen hij deze fiets in de winkel zag - initieel waren we echter van plan een grotere fiets te nemen, maar dit werd afgeraden door de verkoper (rekening houdend met de grootte van mijn zoon). Fietsen in de winkel lukte heel goed, dus onmiddellijk besteld. Meer dan een week moeten wachten op de levering (in deze tijd is dit veel te lang), maar uiteindelijk was de nieuwe fiets er. In de doos vonden we al onmiddellijk de afdekkap van het achterlicht terug en het onderste afdekkapje van het achterste spatbord. Ik dacht nochtans dat fietsen bij Decathlon nagekeken en correct afgesteld verzonden werden, maar dit duidt erop dat dit in ieder geval niet gebeurd is. Ook voor de grotere zus werd tegelijkertijd een nieuwe fiets besteld (Elops 520) en ook bij haar geratel bij het schakelen plus het mandje dat maar met 1 schroef vastzit, dus zelfde conclusie.
Zo fier als een gieter op de fiets en plots werd fietsen heel aangenaam. Schakelen op het voorste tandwiel lukt(e) niet – ook dit wijst op niet nagekeken en afgesteld bij vertrek in het magazijn!!!
Tijdens de eerste grote rit stelden we op een gegeven moment vast dat het zwarte afdekrubber van de voorste schokdemper ineens verdwenen was. Dit zat waarschijnlijk niet goed vastgeklikt, maar nu zitten we dus met een nieuwe fiets waarvan een afdekkapje weg is.
Tegen het einde van de eerste grote rit, liep het bij het terugschakelen deftig mis. Plots een heel hard geratel en een heel abrupte stilstand. Wat bleek: het achterwiel zat geblokkeerd. Reden: de achterste derailleur is bij het terugschakelen naar versnelling “1” te ver naar het wiel gekomen, waardoor het de spaken geraakt heeft en het wiel geblokkeerd werd. De spaken hebben vervolgens de derailleur naar boven doen slagen. Gelukkig waren we zo goed als thuis, want de rit kon niet verdergezet worden, waren er spaken over, maar wat nog belangrijker is, is mijn zoon hierdoor niet overkop geslagen of zwaar ten val gekomen! Uiteraard zeer veel tranen bij mijn zoon daar zijn fiets voorlopig onbruikbaar is en een domper, vragen en vertrouwensproblemen bij mij (kan dit opnieuw voorvallen als deze correct afgesteld is?). Dit is dus een zeer gevaarlijk veiligheidsprobleem wat niet mag voorvallen en zeker ernstige gevolgen had kunnen hebben!
Eindconclusie: een zeer leuke fiets met een onaangenaam, gevaarlijk kantje!
Meer
antwoord van het merk

Beste Björn,

Bedankt voor je reactie.

Het is voor ons niet fijn om horen dat je twee slechte ervaringen hebt gehad met online bestellingen.
Uiteraard MOETEN onze fiets 100% nagekeken worden alvorens ze kunnen/mogen geleverd worden.
In jouw geval is dit duidelijk niet gebeurd en dat betreuren wij.
De zaken die u neerschrijft zijn louter en alleen te wijten aan slecht afstellingswerk en nalatigheden van de monteur in kwestie.
Ik stel dan ook voor dat je samen met de twee fietsen naar één van onze winkels komt en deze onder garantie volledig laat nakijken en afstellen.
Druk deze mail af, neem je aankoopbewijs en/of klantenkaart mee en de rest wordt in orde gebracht door één van onze medewerkers.

Moest je nog vragen hebben mag je mij altijd persoonlijk contacteren.

Met sportieve groeten,
Vincent
B'twin expert
Meer
Beste prijs-kwaliteit
4/5
We hebben enkel nog niet kunnen vinden of het stuur hoger kan...
Meer

ONZE AANBEVOLEN PRODUCTEN

B'twin

HELM TEEN 500

(175)

Onderhoud & Reparatie

Atelier

Dankzij onze technische dienst

Bekijk alle atelierdiensten en vind de onderdelen om jouw product te repareren.

DIENSTEN

ONDERHOUD & REPARATIE

Onze experts staan elke dag voor je klaar. Vertrouw ons je materiaal toe en blader door onze service heen.

DECATHLON SPORTPAS

Ontdek de Decathlon Sportpas en alle voordelen!

GIFTCARD

Betaal gemakkelijk met de Decathlon giftcard