ONTDEK ONZE VOORDELEN
Beste Prijs-kwaliteit
De beste kwaliteit tegen de scherpste prijs. Kortingen zijn mogelijk afhankelijk van de gewenste aantallen.
Persoonlijke service
Direct contact & advies op maat.
We staan ter beschikking via onze B2B verkopers in de winkels en via mail.

professioneel account
Aankoopgeschiedenis met je facturatiegegevens.
Naast de directe betalingsmethoden hebben professionele klanten de mogelijkheid om op factuur te betalen.

Betaling op factuur
Een betaling op factuur is mogelijk vanaf €200 voor bestellingen met uitsluitend Decathlon producten.
Je hebt een betalingsuitstel van 30 dagen na ontvangst van de factuur.
HOE PLAATS IK MIJN BESTELLING?
Maak een professioneel account
Nadat je wachtwoord is ingesteld,
vink "Ik vertegenwoordig een onderneming/organisatie" aan. Voltooi de creatie van je profiel met je gegevens.
kies je producten
Voeg je Decathlon producten toe aan je winkelmand voor min. €200 als je op factuur wenst te betalen.
Kies je leveringsmethode
Levering in een Decathlon winkel naar keuze of (montage) aan huis.
Kies je betalingsmethode
Directe betaling of betaling op factuur vanaf €200. Bij een betaling op factuur heb je een betalingsuitstel van 30 dagen.
Maak zelf een offerte aan in een paar klikken :
1. Kies je producten
2. Vul je facturatie- en leveringsgegevens in
3. Ontvang je offerte
Vervolgens zal, indien nodig, een medewerker contact met je opnemen. Bij dringende vragen kan je contact met ons openemen via mail met je offertenummer.
Houd er rekening mee dat de offerte geldig is voor 30 dagen na uitgifte. Hierna kunnen prijsaanpassingen zich voordoen.
Onderaan je offerte vind je het stappenplan om je bestelling te plaatsen. Houd rekening met de drie voorwaarden voor een bestelling op factuur te kunnen plaatsen.
Voorwaarden voor een betaling op factuur (B2B-betaling) :
1. Je moet een professioneel account hebben
2. Je bestelling moet min. €200 zijn
3. Je bestelling mag enkel bestaan uit Decathlon producten
Bij de betalingsmethode op factuur, kan je je eigen PO-nummer toevoegen. Dit zal samen met je facturatie- en leveringsgegevens op de factuur vermeld worden. Van zodra je bestelling ons warenhuis verlaat, zal je automatisch de factuur ontvangen en daarna heb je nog 30 dagen de tijd om deze te betalen.
Decathlon Belgium SA
Jules Bordetlaan 1, 1140 EVERE
BTW: BE0449 296 278
Bank: BNP PARIBAS - FORTIS
IBAN: BE37 0015 3786 9928
BIC: GEBABEBB
FAQ
Hoe maak je een professioneel account?
Kan ik van mijn particulier account een professioneel account maken?
Hoe vraag ik een offerte aan voor een groot volume?
Kan ik mijn producten personaliseren?
Indien je voor een standaardmodel wil gaan van decathlon.be, nodigen we je uit om contact op te nemen met de winkel voor <50 stuks en [email protected] voor >50 stuks.
Hoe plaats ik een professionele bestelling?
1. Log je in op je Business Decathlon account of maak een Business Decathlon account aan via https://www.decathlon.be/nl/
Vink het vakje "Ik vertegenwoordig een onderneming/organisatie" aan wanneer je een account aanmaakt, en voer je BTW-nummer of je ondernemingsnummer in, voorafgegaan door BE. Vul je gegevens verder aan, want dit is namelijk van belang voor de facturatie.
2. Plaatst je gewenste producten in je winkelmand en selecteer je leveringsmethode.
Voor de betalingsmethode, kan je voor "B2B-betaling" (overschrijving op factuur) kiezen om binnen de 30 dagen na ontvangst van de factuur te betalen op voorwaarde dat de bestelling van minimum €200 bedraagt, bestaande uit enkel Decathlon gamma producten “verkocht en verzonden door Decathlon”.
Welke betalingsmethodes zijn mogelijk voor een professioneel account?
Wat is de leveringstermijn voor mijn bestelling?
Waar kan ik cadeaukaarten op factuur bestellen?
https://b2bgiftcard.decathlon.be/
De leveringstermijn voor fysieke cadeaukaarten is rond de 10 werkdagen.
Wie moet ik contacteren voor een sponsoring / partnership?
https://www.decathlon.be/nl/partenariat-decathlon-belgique_lp-SA4NK3
Hoe kan ik een vraag stellen en/of een klacht indienen?
Je vraag wordt binnen de 48 uur behandeld en op klachten wordt binnen de 14 dagen gereageerd.