Bij passen zit broekje goed. 2...
Bij passen zit broekje goed. 2 x gedrage. Tijdens dragen/bewegen zit er geen model, stevigheid of elastiek langs de randen van het broekje. Maat is goed, maar zit als vormloos lapje langs/tussen mijn billen Jammer. Over mijn vorige (ook budget) broekje was ik zeer tevreden. Ik breng hem terug of gooi hem weg. Het bijpassende bovenstukje zit prima.
- tenue dans la vague
- Rapport qualité/prix

