Bedeni tam oldu Çok rahat ve h...
Bedeni tam oldu Çok rahat ve hemen kuruyor
- tenue dans la vague
- limitation des irritations
- liberté de mouvement
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Bedeni tam oldu Çok rahat ve hemen kuruyor
Very comfortable to wear. Not easily get wet, seems to have some water repellent properties.
ürün dar büyük alın 1 beden
Eşim bayılarak aldi... deseni rengi kesimi bir harika...
seca rápido
Eşime küçük geldi. İndirimden aldığımız için iade etmedik yeğenine vereceğiz.
Eşime olmadı küçük geldi. Çok indirimdeydi iade edemem mecbur ben giycem.
kumaşı güzel. fiyatına göre çok iyi fakat 43 beden olan bana 44 beden bile küçük geldi mecbur iade ettim.
Dünn und angenehm zu tragen.
ürünün iç kısmında astar olmadığı için iade ediyorum. Onun dışında malzeme kalitesi iyi.