Güzel
Cok güzel duruyor. Henuz karda yağmurda kullanmadık ama pişman olacağımızı düşünmüyorum.
- chaleur
- imperméabilité
- facilité à mettre / enlever
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Cok güzel duruyor. Henuz karda yağmurda kullanmadık ama pişman olacağımızı düşünmüyorum.
Acheté pour la neige, top!
Le pied sort un peu facilement mais ça va quand même
Kaliteli
Buon prodotto impermeabile, ma non sufficiente caldo per le giornate rigide in montagna
Ayakkabının plastik olan kısmı fazla ince geldi bana. Ama herhalde sadece karlı zeminler için tasarlandığından, ince olması sorun teşkil etmez. Umarım sıcak tutuyordur, 2 yaşındaki kızıma aldım, konuşamıyor da :)
The sizing of the shoe did not match the chart
bien
bien
F/P olarak bekleneni karşılıyor.