Velké
Jsou opravdu široké a celkově i velikostně větší. Malému nakonec seděli až o rok později, ale stále i tak byly dost široké. Jinak teplé a nepromokavé.
- chaleur
- imperméabilité
- Rapport qualité/prix
- facilité à mettre / enlever
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Jsou opravdu široké a celkově i velikostně větší. Malému nakonec seděli až o rok později, ale stále i tak byly dost široké. Jinak teplé a nepromokavé.
MI HIJO QUEDO ENCANTADAS CON ELLAS, Y ERA SU PRIMERA VEZ EN LA NIEVE
Εξαιρετικές! Απλα λίγο πιο μεγάλες απ' ότι περίμενα, με αποτέλεσμα να βγαίνει κάποιες φορές το πόδι του μικρού στο χιόνι!
Sunt ok
Pentru cat am plătit sunt ok
Merci
Kış tatilimiz için aldık. Gerçekten sıcak tutuyor.
Very warm and comfortable on snow.
Kalıbı geniş Kızım 2 yaşındayken aldık 2 kış kullandı. Bu yıl için yeni numarasını aldık. Şahane bir ürün. Sıcacık yumusacık tabana kadar polarlı. Plastik kısımda yumuşak ayağını acıtmıyor. Dizine kadar suya girmezse su geçirmez asla. Tek kusuru cırt cırtı bir süre sonra gevşiyor bende onun için lastik ve düğme ekledim.