her sene için bir tane
kızıma almıştık. şimdi her sene alıyoruz küçüldükçe. ne soğuk giriyor ne su. çok memnunuz.
- chaleur
- imperméabilité
- adhérence
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
kızıma almıştık. şimdi her sene alıyoruz küçüldükçe. ne soğuk giriyor ne su. çok memnunuz.
Su geçirmiyor
gerek karlı gerekse yağmurlu havalarda herhangi bir şekilde su geçirmedi içine. ısı yalıtımı da gayet güzel. uzun süre kullanılmasına rağmen herhangi bir deformasyon olmadı üründe
Su geçirmez ve çok dayanıklı. Kızım ayakları büyüyene kadar kullandı.
Oğlum için aldım. Hala aktik kullanıyor oğlum. En ufak deforme, yırtılma ve eskime yok. Tam bir kış botu. Tavsiye ederim.
Diğer pahalı markalara göre gayet başarılı. Çok güzel ve hafif kullanımı rahat
Mladý nadšený z nových bot. Jediné co doporučuji naimpregnovat.
小朋友喜欢
suyla oynamayı seven çoçuklar için harika
kızım bu güne kadar kullandı bugün tabanı açıldı 4 sezon giyildi gayet güzel bir ürün