Krásně teplé, sedí perfektně.
Krásně teplé, sedí perfektně.
- chaleur
- imperméabilité
- adhérence
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Krásně teplé, sedí perfektně.
Harika bir bot kar Yağmur hiç kaymiyor sıcacık kızım için aldik okadar memnunuzki süper
Kızıma almıştım çok memnun kaldık ayagı buyudu büyük nosunu aldık okadar memnunuz
Kışın karda gerçekten sıcak tutmakta ve su geçirmemekte. Çocukların gelişimini göz önüne alırsak fiyat performans açısından da oldukça avantajlı bir ürün. Ayrıca ayakları terleme yapmadı ama bu değişkenlik gösterebilir. Dayanıklı bir ürün.
fiyatına göre gerçekten çok güzel bir bot. hem kızım için hem kendim için aldım kesinlikle su geçirmiyor ve sıcacık tutuyor
Beğendim
Bardzo dobry wybór na ciepłe buty dla dziecka. Odporne na śnieg i wilgoć.
Świetne śniegowce, ciepłe i wygodne.
Papuceii foarte comozi, comfortabili pentru copil si la impermeabilitate s-au comportat mai bine decat ma asteptam. Am cumparat marimea 27 cand purta copilul un 25-26 fiindca erau mai comozi, deci consider ca merge o marime mai mare, deoarece acum cand a ajuns la 27 la alte perechi de incaltaminte, acestia ii sunt stransi, asadar ne reorientam la