Görüntü ve tasarım
Boy boy aldım daha önceden de kullanıyordum eskiden sadece metal renk vardı artık renk renk yapmışlar o da almak için cezbediyor kullanışlı ve sağlam
- isotherme
- facilité d'utilisation
- réparation
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Boy boy aldım daha önceden de kullanıyordum eskiden sadece metal renk vardı artık renk renk yapmışlar o da almak için cezbediyor kullanışlı ve sağlam
Termosun soğuk tutma ve sıcak tutma kapasitesi çok iyi. Özellikle siçay için kullandığında ilkönce kaynamış su koyup 5dk bekliyorum ardından çayı koyuyorum içine. Uzun bir süre çay sıcak kalıyor.
Practico
ısı yalıtımı güzel
Gerçekten fiyat performans ürünü bardaklık kapağı çok kullanışlı
good
Produit conforme à mes attentes
7 aydır kullanıyorum 12 saat sıcak tutuyor güzel
gayet kullanışlı bir ürün 6 saat sıcak tutuyor
Bonne bouteille isotherme avec une capacité suffisante, pour mes petites ballades a la campagne