SICAK TUTMA SÜRESİ GAYET İYİ
TERMOSA KOYDUĞUM KAYNAMIŞ SUYU 26 SAAT SONRA KULLANDIM, HALA ELLE DOKUNULAMAYACAK KADAR SICAKTI. BAŞARILI BİR ÜRÜN. TAVSİYE EDERİM.
- isotherme
- facilité d'utilisation
- facilité d'entretien
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
TERMOSA KOYDUĞUM KAYNAMIŞ SUYU 26 SAAT SONRA KULLANDIM, HALA ELLE DOKUNULAMAYACAK KADAR SICAKTI. BAŞARILI BİR ÜRÜN. TAVSİYE EDERİM.
ürün soğukta çok başarılı sıcakta başarılı diyebiliriz. güneşin altına koymayın
10 yıldız olsa 10 verirdim. Malum markalara o kadar para vermeye hiç gerek yok. Çok begendim
Daha önce 0.4 l olanı kullanmıştım.sıcak su kullanımda memnun kaldım
Très pratique avec son gobelet et réellement isotherme
Kaliteli rengi hoş 24 saat bekletmedim ama 14 saat sonra bile hala sıcaktı su
hala kullanıyorum çok sağlam
Bardzo dobrym termos. Polecam
İki kişi için kullandık, hacim yeterli, sıcak tutması iyiydi
İhtiyacı karşılıyor.Tasarımını da beğendim.