bom
bom
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
bom
Βολεύει και στο κεφάλι με αλογοουρά
Fajny pomysł, połączenie ciepłego komina z lekkim i przewiewnym, jedyny problem jaki widzę to połączenie obu części wydaje się dość słabe, zobaczymy jak się sprawdzi na dłuższą metę, na razie jest ok
Fajny pomysł, połączenie ciepłego komina z lekkim i przewiewnym, jedyny problem jaki widzę to połączenie obu części wydaje się dość słabe, zobaczymy jak się sprawdzi na dłuższą metę, na razie jest ok jak za 15zl
Très agréable à porter.
Chaud et confortable bonne modularité
muy agradable
Super Schal, hat mich durch den gesamten Winter gebracht.
Wärmt ausreichend und ist leicht und angenehm zu tragen. Gibt es in verschiedenen Farben!
Super Schal, hat mich durch den gesamten Winter gebracht.
Wärmt ausreichend und ist leicht und angenehm zu tragen. Gibt es in verschiedenen Farben!
Super Schal, hat mich durch den gesamten Winter gebracht.
Wärmt ausreichend und ist leicht und angenehm zu tragen. Gibt es in verschiedenen Farben!