perfecto
todo bien
- Rapport qualité/prix
- respirabilité
- évacuation de la transpiration
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
todo bien
Ok
J'apprécie le look sobre (pas de logo) et la qualité dans le temps.
Čepice má super materiál a sedí perfektně, nikde netlačí, možné nosit i na běžné nošení i sporty Plní svou funkci. Barva super, dobře se čistí. Velká spokojenost, ne každá čepice mi sedne.
Čepice sedí perfektně, nikde netlačí, možné nosit i na běžné nošení i sporty Plní svou funkci. Barva super, dobře se čistí. Velká spokojenost, ne každá čepice mi sedne.
Une casquette sobre, simple, qui va avec tout, non salissante. J’en ai achetée une pour moi après l’avoir prise pour ma fille. Un basique !
fajna, zgrabna czapeczka!
Perfektní kšiltovka. Hledala jsem takovou, u které bych si mohla vyčesat cop a po nasazení kšiltovky by to nešlo poznat. Tahle to splňuje. Dlouho jsem takovou hledala.
trés belle couleur
jolie et pratique