tam oturuyor ama ilk başta bir...
tam oturuyor ama ilk başta biraz sıkıyor sonra biraz rahatlıyor şık bi şapka
- évacuation de la transpiration
- légèreté
- ventilation
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
tam oturuyor ama ilk başta biraz sıkıyor sonra biraz rahatlıyor şık bi şapka
Ürünü beğendim, kaliteli, tavsiye ederim. Severek kullanıyorum. Hafifliği mükemmel. Tekrar satın aldım.
Gute Form, bequem
Labai patogi rekomenduoju
Muito elegante e confortável
Au top pour moi travailler
Fajna, przepuszcza powietrze chronione wiatki, jest OK
güzel fakat benim bir tık kafamı sıktı 13 14 yaş cocuklsr için müthiş kafa cok büyük olursa sıkar ama inanılmaz rahat bir şapka küçük kafalar için ideal
esnek sarıyor çok iyi
excellente pour la rando