compré dos unidades lo recomie...
compré dos unidades lo recomiendo
- confort d'accueil
- compacité
- facilité de transport
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
compré dos unidades lo recomiendo
Sandalyeye verdiğim paraya değecek şekilde inşallah yanılmam dışarıda kullanmadım henüz yeni geldi biraz ağır diğer sandalyelere göre büyük bir yorumda sandalye aldım berjer geldi yazıyordu gerçekten öyle oturuşu rahat fakat kısa boylu iseniz ayaklarınızın yere degmesinde sıkıntı olabilir 165 cm boyum parmaklarım yere değiyor ama topuklarım havada
Fajne szerokie krzesło, dla większych użytkowników.
rahat kullanılabilir ve taşınabilir
Ürün çok güzel ve kullanışlı.
Bana kalsa bir baba olarak katlanir kafa arkasi yastik olan modeli alirim ama esim bu daha az yer kapladigi icin bunu almamizi istedi, kadin erkek farketmeksizin gayet rahat bir model sadece kafa arkasinda yastigi olan model yer imkanim olsa secenegim olurdu.
Très satisfaite
super comoda dalla linea precedente la seduta è più alta e regge i miei 120kg peccato non abbia la sacca dove riporla
Çok güzel ama biraz ağır
Vraiment bien large dommage pour le choix de couleur plus de fantaisies aurait été sympa