Jestem bardzo zadowolona z zakupy.
Buty solidnie wykonane, wygodne, wodoodporne, sprawdziły się w górach, ciepłe. Bardzo polecam
- Rapport qualité/prix
- résistance à la végétation sauvage
- maintien du produit
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Buty solidnie wykonane, wygodne, wodoodporne, sprawdziły się w górach, ciepłe. Bardzo polecam
bot çok güzel fakat iyi kayıyor
Denemek için tüm gün giydim, taban ağrısı yaptı tabanlığının daha ergonomik olmasını beklerdim. Onun dışında güzel dayanıklı şık bir bot.
Yağmur ve karlı havada test ettim 12 saatten fazla deneme şansım oldu gerçekten de su geçirmiyor ve sıcak tutuyor sadece garajlarda kaygan zeminde kayma yapıyor biraz dikkat etmek gerek onun dışında harika
Vraiment au top, l'article remplit bien sa mission. Chaleur, imperméabilité, confort et pied bien protégés.
Nu sunt rezinstenți la umezeală
Uzun zamandır kullanıyorum, ürünü kesinlikle tavsiye ederim hiç su geçirmiyor, fakat yere eğilip kalktığınızda ayakkabıda bükülme oluyor ve zamanla bükülen yerlerden su almaya başlıyor, botu bükmeden kullanın.
Ürün çok güzel sabahtan akşama kadar yagmur altında hiç Su geçirmedi fiyatı biraz daha uygun olabilir
bon produit, le pied est bien maintenu ,chaussure légère qu'il faut bien impermeabiliser.
Tytuł wyjaśnia wszystko 😉 Od końca listopada używam buciki i jestem bardzo kontent. Przez kilka spacerów, tak po ok. 10km każdy, moje stopy nawiązywały kontakt z butkami, ale bez tragedii. Tarć nie zanotowałem 🙂, niewielkie uciski na wysokości cholewki… , ale ostatnich kilka spacerków to sztos 👏👏👏 Stopy zaprzyjaźniły się z bucikami i jest git