Jest ok
Ok
- Rapport qualité/prix
- résistance à la végétation sauvage
- maintien du produit
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Ok
Pour l'instant je donne 4 étoiles je n'ai pas encore assez de recul mais pour le moment je suis très satisfait
Je recommande ce produit pour le travail en forêt par exemple.
Kar, buz, yağmurda kullandım. Kaymıyor sağlam tutuyor. Tabanı çok rahat, ayağım ile tam uyum sağladı. Spor ayakkabı rahayitlığı var. Soğuk havalarda hareket hali inde herhangi bir üşüme yaşamadım, sabit iken nasıl olur denemek lazım. Fiyatını hakediyor.
Eddig csak párszor használtam de akkor nedves időben illetve hóban. Jól tapad és kényelmes. A levart nyelvnek köszönhetően nem ázik be. A sarok felett a felhúzó jól ki lett találva mert nélküle vastag zokniban nehezen lehetne felvenni. Az alsó fűzőrész golyós így nagyon könnyű befűzni. A füles fűző is masszívabbnak tűnik mint az általában
Hem çok şık hemde sağlam bir bot tavsiye ederim.
Très bien
15 km üzeri, 30-40 cm kar içinde 8 saat dağ yürüyüşlerinde su geçirmedi , üşütmedi, kaymadı, diğer belli başlı markalarla yarışır olduğunu düşünüyorum tek problem toprak ve taşlı zeminlerde içine tabanlık koyulmazsa tabanları biraz yoruyor tabanlık koyulunca daha iyi oldu. kullandıkça sanki taban ve baldırlardaki rahatsızlığın azaldığını farkettim.
I work surveying forestry and usually spend over double on boots but thought I’d try a pair and of these, they are comfortable, good ankle support and robust, the main problem with these is the grip is very poor, I find myself slipping a lot on surfaces that don’t cause issues in other boots like wet grass, muddy embankments and unsealed forest
Usate da mio padre per andare a caccia scarpa comodissima e non da dolori neanche i primi giorni quando è ancora rigida