鞋底太硬,鞋管有些太长
鞋底太硬,鞋管有些太长
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
鞋底太硬,鞋管有些太长
Świetne do lasu.
Average
As a loyal Decathlon customer who has purchased products worth thousands of rupees, I’m extremely disappointed with the Solognac shoes. These are by far the worst shoes I’ve ever used and a total waste of money. The rivet screws for the laces are terribly designed—they dig into your skin and feet, causing unbearable pain. There’s no cushioning to
Hello Sarla,
Thank you so much for sharing your experience with us and we're sorry to hear you had a bad one. It is really unfortunate that our product didn't meet your expectations.
We would like you to know that this is the first time we are getting such feedback for…
Tallan perfectos. Ideal para andar por la montaña
Dag avlari için almıştım başka botlarımda var. Diğerleri bir yılda parçalandı. Bu bot aldığım gibi duruyor. Keklik avi için çok iyi
Ürünün sağlamlığı gayet iyi duruyor tek sıkıntısı dar kalıp ama birkaç gün sabredebilirseniz ayağınıza göre genişliyor. Ayağı geniş olanlar 1 numara büyük tercih edebilirler
BU AYAKKABIYI YEĞENİM HEDİYE OLARAK ALDI UZUN ZAMANDIR ÇOK İYİ BİR BOT
Świetne buty w dobrej cenie. Syn bardzo zadowolony, pasują do każdego stroju. Wygodne.