Bardzo wygodne buty. Jedyny mi...
Bardzo wygodne buty. Jedyny minus to sznurówki które jakoś nie chcą pozostać zawiązane i lepiej je wymienić.
- accroche
- résistance
- Rapport qualité/prix
- imperméabilité
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Bardzo wygodne buty. Jedyny minus to sznurówki które jakoś nie chcą pozostać zawiązane i lepiej je wymienić.
Chaussures parfaites par tout les temps et tout les terrains.
Bu ayakkabıları Türkiye'nin her bölgesinde yoğun olarak kullandım ve iyi durumda olduklarını söyleyebilirim. Ancak yürürken ayakkabının doğal olarak katlanması ve bu köşelerde kumaşın yırtılması gibi yapısal bir kusuru var. İlk 150 km'lik yürüyüşten sonra ayakkabılarda delikler oluştu.
Bunun dışında, genel olarak hafifliği, rahatlığı ve
Va très bien au pied. J'ai changé depuis.
Buty wygodne.
Bardzo dobrze się sprawdzają.
Polecam
防水性能好。
穿着舒适。
颜色鲜艳,耐磨,脚感舒适
çok rahat ve dengeli tutunma çok iyi hatta beton ve asfaltta bile yağmurlu havada oldukça iyi yerin kuru ve ıslak olması fark etmiyor. taban on numara. toprakta nasılsa beton ve asfaltta da aynı. güvenilir ve parasını hak ediyor. hiç düşünmeden alabilirsiniz
Bonne tenue et surtout un peu lourde