Keskin ve hafif
Bir büyük bedeni de var ben özellikle küçük aldım ergonomik tavsiye ederim
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Bir büyük bedeni de var ben özellikle küçük aldım ergonomik tavsiye ederim
bardzo fajny poręczny kieszonkowy nożyk. polecam
Taşıma kolaylığı, keskinliği, tutuşu mükemmel
güzel ürün dayanımı uzun sürer mi bilmiyorum ama severek kullanıyorum
tam ele oturan bir bıçak. uzunluk olarak taşımaya çok müsait. keskinliği çok çok iyi diyemeyiz ama fiyat performans olarak yeterli keskinlik. decathlon kalitesi demek yeterli olacaktır 👍
Yıllardır genel maksat amacıyla bir çok çakı taşırım. Boy kalite ve keskinlik açısından en başarılı bulduğum ürün budur.
Agiz keskinligi guzel fakat keskinligi kaybedip korelmesi cok kolay bence , urunun govdesindeki arka demir kisimda nokta nokta pas gibi lekeler olustu . Ama fiyatina gore gayet iyi ve gun icinde tasinilabilecek bir bicak
Comprada para regalo, le ha gustado mucho
ottimo il coltellino, l'addetta alle vendite meglio che cambi lavoro
Ostry, wytrzymały nóż, polecam.