Pierwsza klasa !!!
Pierwsza klasa !!!
- évacuation de la transpiration
- limitation des irritations
- poches
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Pierwsza klasa !!!
Ok
Convient parfaitement pour ma pratique du Running.
La poche arrière est très pratique pour le téléphone .
Super są ! Mega wygodne !
The material used for this is perfect for the Philippine weather considering how humid and hot it is. The only thing that bothers me is that how long it is, for someone who has a height of 5'7", I think it is pretty long for short legged people. The pocket on the back also kind of hurts me on the long use.
とても快適で、背面のポケットも素晴らしく、耐久性も抜群です。とても良い商品です!
Spodenki lekkie i wygodne, przyjemnie się w nich biega w każdych warunkach
Get this purchase running shorts. Feel comfortable during running. Reduced chafing and feels good.
The fit was perfect n felt like part of my skin. It remains fitted after several washes. The pockets are useful for carrying my keys & cards & energy gels.