Beetje aan korte kant, maar me...
Beetje aan korte kant, maar met hoge skibroek eronder was dat niet erg. En warm genoeg met laagjes eronder voor onze zoon bij -20 graden in lapland.
- chaleur
- imperméabilité
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
- respirabilité

