Queda perfec
Era un regalo y gusto mucho
- chaleur
- coupe vent
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Era un regalo y gusto mucho
Ottimo e conveniente
Para lo que dice que es ni mas ni menos
Love this vest and it’s not too thick.
Hello Nancy
We’re thrilled to hear that you love our women’s winter vest! It’s fantastic to know that it meets your expectations, offering the right balance of warmth without being too thick.If there’s anything else you’d like to share or if you have more…
Confortable
Mutlaka deneyin derim
Muito bom
Formidable
Ottimo direi.