Lichtje is ok - afsluiting minder
Het lichtje werkt prima en is ok.
Jammer dat er een gat in zit achteraan om aan te sluiten, waarbij het opspattend water makkelijk weer terecht kan komen in het achterlicht. De dichting is dus niet goed.
Je kan geen alternatief kopen, aangezien het lichtje specifiek voor deze fiets is.
- facilité de montage / démontage
- réparation
- visibilité
- Rapport qualité/prix
