Oltayı aldıktan bir kaç gün so...
Oltayı aldıktan bir kaç gün sonra ava gittim fakat olta kamışı alt kısmından kırıldı. Bu kadar dayanıksız olduğunu bilseydim kesinlikle almazdım. Bir de online mağazadan aldığım için incelettirmek için kargoya verip gönderilen yere göndermek zorundaymışım. Mağazalara götüremiyorum. Kargo falan uğraşamıyacağım bu ders oldu daha da decathlon online

