Decathlon bu yeleğin tanıtımın...
Decathlon bu yeleğin tanıtımında neden bu mankeni kullanmış anlamadım. Mankenin üzerinde yelekten çok halk oyunları ekiplerinin kısacık cepkenleri gibi durmuş. Mağazada görip denememiş olsam bu fotoğrafa bakıp da almazdım. 180 cm boyundayım, 3XL beden yelek belimden aşağıda kalıyor. Pantolon kemerini, tişörtü kapatıyor. Esnek ve çok rahat, şişme
- coupe vent
- résistance au frottement
- respirabilité
- Rapport qualité/prix
- Look / Design

