Die Kühlbox hat leider immer s...
Die Kühlbox hat leider immer selbstständig auf Heizfuktion umgestellt und alle Kühlware auf 65 ° C erhitzt. Ich hab es mehrmals versucht. Hat immer wieder irgendwann geheizt statt zu kühlen.
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Die Kühlbox hat leider immer selbstständig auf Heizfuktion umgestellt und alle Kühlware auf 65 ° C erhitzt. Ich hab es mehrmals versucht. Hat immer wieder irgendwann geheizt statt zu kühlen.
Super lodowka duża a przedewszystkim jest na prąd i można telefon naładować!
Bardzo fajna lodówka turystyczna, dobrze chłodzi jedyny minus sprzętu to taki, że jak jest podłączona do zasilania to nie można otworzyć pokrywy bo kabel przeszkadza by przełożyć rączkę i odbezpieczyć pokrywę. Poza tym polecam jakość i cena OK.
Super polecam
Dobra jakość do ceny