git
git
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
git
tasarımını ve vücuda oturuşunu çok beğendim, boyum 185cm kg 80 M beden tam oldu, bu tür fit kesim ürünlerde aero olmanız için formanın yapışması lazım, decathlon bu işi iyi biliyor, pahalı markalara göre tam bir fiyat performans ürünü, farklı modelleri olsa yine alacağım
ikinci cilt etkisi yapan, yaz sürüşleri için ideal, çok memnunum tek eksiği ceplerin yandan fermuarlı olması, telefon için sınırda büyüklüğü var, onun haricinde rengi güzel, hatta farklı renk tonlarında olsa da dolabımıza koysak
Polecam produkt, jakościowo dobry, wykonanie też, choć cenowo zbliża się do bardziej uznanych marek cena mogła by być troszkę niższa.
Fits well
good
Ottimo
Très respirant et léger