Decathlondan aldığım tek kötü ...
Decathlondan aldığım tek kötü ürün diyebilirim. ilk yıkamada anlıyorsunuz zaten çok kırışıyor ütülemesi de aşırı Zor. böyle bir pantolonun ütü istemesi zaten çok garip.
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Decathlondan aldığım tek kötü ürün diyebilirim. ilk yıkamada anlıyorsunuz zaten çok kırışıyor ütülemesi de aşırı Zor. böyle bir pantolonun ütü istemesi zaten çok garip.
A l air de bonne qualité juste la photo qui est pas pareil vert sur photo et recu couleur marron.
Muy cómodos, resistentes y bonito diseño.
Spodnie z grubej bawełny, wydają się mocne. Używam na co dzień jako alternatywa dla dresów, na rower i do lasu. Jedynie powiększyłbym boczne kieszenie. Trzeba dobrze dobrać rozmiar, rozmiar M przy wzroście 177cm i musiałem skrócić nogawki aż o 7 cm. W pasie ok, w kroku też - spory zamek
Ancora in ottime condizioni nonostante i molti utilizzi e lavaggi, cuciture e colore resistenti
Good quality, worth buying.
Ürün daha iyi olabilirdi. Fiyatı oldukça yüksek ve kumaş kalitesi beklentimin altında kaldı. Daha esnek ve yumuşak bir kumaş tercih edilebilirdi. Ayrıca büyük beden seçeneklerinin de eklenmesi çok daha iyi olurdu.
wszystko zgodne z opisem
Dobre spodnie na wycieczkę w góry, dużo kieszeni , niestety w kroku średnio są dopasowane.
ok