heerlijke comfy broek
prachtige broek, stijlvol. de ritsen zijn zo gezet dat hij er leuk uit ziet dan de traditionele afritsbroek. Handige zakken, en ritsen. enige nadeel is, als ik schoenen uit doe, sta ik gelijk op de rits van de afritsdeel. Hij is aan de onderkant redelijk skinny, maar helaas, pijnlijke voeten gekregen want was hier niet op voorbereid. Alleen dragen
- liberté de mouvement
- respirabilité
- légèreté
- Rapport qualité/prix

