Personal mi se pare un produs ...
Personal mi se pare un produs foarte bun. ce imi place cel mai mult este practicalitatea lui. Nu trebuie sa ma opresc sa cauta sticla de apa. Trebuie avut grija sa nu se stranguleze furtunul, dar o data ce are pozitia buna este foarte usor de folosit.
- facilité d'utilisation
- facilité d'entretien
- contenance
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
