çok iyi
çok iyi
- chaleur
- discrétion sonore
- liberté de mouvement
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
çok iyi
Çok iyi beklediğim gibi
Ben cepleri çok diye erkek polarları veya erkek montlarını daha çok tercih ediyorum güzel ama benim evde köpek be kedim var çok tüy topluyor onun dışında gözüktüğü gibi bir sorunu yok
Easy to wear good & Warm
jó minőségű termék
on numara sıcak ter tutmuyor
super
super
trochę za mało wiatroszczelny
Uzun süredir kullanıyorum, tüylenme yapmadı. Fermuarı kaliteli, sıcak tutuşu gayet başarılı. Tavsiye ederim.