2-3 yıldır kullanmaktayım. Ürü...
2-3 yıldır kullanmaktayım. Üründe hiç bir deformasyon olmadı. Hala yepyeni. Severek kullanıyorum
- chaleur
- discrétion sonore
- liberté de mouvement
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
2-3 yıldır kullanmaktayım. Üründe hiç bir deformasyon olmadı. Hala yepyeni. Severek kullanıyorum
Fue regalo de Reyes y quedó un satisfecho
Eski modeline göre kumaş yapısı daha parlak ve pürüzsüz olmuş fakat dirsek bölümleri hızlı aşındı. Soğuk havalarda hala performanslı ve rahat bir polar.
Best fleeze top ever bought in SA!
très bien
très bien
Good product
Tavsiye
10
très agreeable à porté