şık ve nefes alan polar
Renk ve yumuşaklığı güzel. Yürüyüşlerde yada uzun yolculuklarda yanımdan ayırmıyorum. Diğer polarlar gibi terletmiyor .Her çantada olması gereken bir ürün. Tavsiye ederim.
- chaleur
- respirabilité
- douceur
- Rapport qualité/prix
- Look / Design

