çocuğum 2 yıldır sürekli kulla...
çocuğum 2 yıldır sürekli kullanıyor herhangi bir sıkıntısını görmedim.. gayet kaliteli..
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
çocuğum 2 yıldır sürekli kullanıyor herhangi bir sıkıntısını görmedim.. gayet kaliteli..
patenden genel olarak memnunum fakat kullanımdan dolayı freni eridi frenini hiçbir yerde bulamıyorum ve ne zaman geleceği hakkında kimsede bilgi vermiyor yani iyi olması bir şey ifade etmiyor fren olmadığı için pateni kullanamıyorum
Great value for money and kid love the design and colour
漂亮,宝宝喜欢。
非常顺滑,孩子喜欢,颜′值高!
Qualité prix