30 litresini yıllardır kullanı...
30 litresini yıllardır kullanıyorum bu da aymı performans da çanta içine buz koyma cebi eklense iyi olurmuş iki yana da file koyulsa daha iyi olurmuş
- isotherme
- confort de portage
- facilité d'utilisation
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
