Niet waterdicht!
Na een rondje in de regen was alles in eerste instantie droog. De volgende morgen bleek dit helaas niet meer zo te zijn, teetjes, ballen, handschoenen ..., alles was nat. Nochtans de clubs correct afgedekt met de afdekkap, alle zakjes gesloten en paraplu erboven vastgemaakt aan de trolley. Jammer, is anders een goeie tas ...
- compartimentage
- contenance
- Rapport qualité/prix

