alt tarafi acik olmasi dezavat...
alt tarafi acik olmasi dezavataj onuda kapattırdım. onun disinda ici baya buyuk ve genis guzel
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
alt tarafi acik olmasi dezavataj onuda kapattırdım. onun disinda ici baya buyuk ve genis guzel
Adeptes du camping, une pièce en plus est un vrai luxe très appréciable!!
Namiot mega. Dużo miejsca a rozkładanie zajmuje parę minut. testowany w Chorwacji na wakacjach w busie. Polecam
Super za predsotor
When used it the first time we noticed the pump was sold seperate luckly we had a spare, when pumping it up the beams seemed stuck, when up it seemed roomy for 4 people but maybe some adivse would be to buy a ground sheet and carpet if using it for caming trips, very good shelter quite high to for taller people, comes with a few pegs.
très bien consulter par le vendeur et très pratique pour monter
Heel netjes afgewerkt, alles past perfect.
Alle items / opties zijn goed doordacht.
Geen enkel negatief punt te bedenken.
Ok, misschien dat er geen pomp wordt meegeleverd.
Lekker ruim. In zomer goed koel te houden. Bij kou werkt de
goede ventilatie een beetje tegen om de ruimte met een kacheltje warm te krijgen. Hebben wij opgelost door doek boven in tent te hangen om de ruimte kleiner te maken en warmte beter vast te houden. Opzetten kost ons wel enige moeite, tegen de verwachting in, afbreken zeer snel.
Ich finde das Zelt toll.
Einfacher und schneller auf und Abbau.
Auch vom Platz und der Höhe bin ich begeistert.
Voor onze vakantie wilden we onze set-up uitbreiden met een opblaasbare tent. We hadden er een van Obelisk en dit beviel/bevalt echt geweldig. Onze keuze viel dit keer op een Decathlon product.
We bemerkten wel vrij snel dat bij wat hardere wind de tent begon te piepen en te kraken. Het waaide en regende bij tijden flink op deze vakantie,