wygodne i praktyczne
wygodne i praktyczne
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
wygodne i praktyczne
nice item
super comfortable to wear
Fits me well!
Fits me well
Goof
I really love these short from decathlon. They are super breathable, and comfortable. I like that the sizes go up to 2XL too! I have three of these, one in blue!
My only small issue is that it rides up in the in seam sometimes. I wouldnt use it for running, but for like going to the gym, absolutely!
It was the perfect size and was really great during a HIIT workout
Acquistati già in passato! Comodi e morbidi x fare sport e nn solo.