Öncelerden aldiklarim 1 sezon ...
Öncelerden aldiklarim 1 sezon veya 1.5 sezon dayinirdi.Son 2 senedir aldiklarim 3 ay bile dayanmıyor.Her yıl zam geliyor.Ama malzeme kalitesi her sene daha da asagiya iniyor.Yazik verilen parayi kesinlikle hakketmiyor.Dikis yerlerindeki naylon tabaka atıyot ve su alıyor.Siz bu urunu 10 senedir üretiyorsunuz.Argesi yok mu bu ürünün.Her sene daha
- imperméabilité
- respirabilité
- poches
- Rapport qualité/prix

