Très satisfait !
Très satisfait !
- limitation des odeurs
- chaleur
- douceur
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Très satisfait !
Le merino, il n'y a rien de plus vrai
Swietna koszulka. Ciepła i wygodna. W sam raz na sporty zimowe
Super product and great price compared to anywhere else. Used on 11 hour event, absoutely super.
Rewelacja. Dobra jakościowo, ładnie uszyta, dobry sportowy krój. Używam jako damskiej, sprawdza się świetnie, nie łapie zapachów.
Cienka, więc nie grzeje spektakularnie.
Bon produit
Eccellente
Très bien
Nagy kedvencem lett! Lesem mikor lesz akcióban, egyből veszek még! Melegen tart,nem büdösödik!
jestem zadowolony