Πολύ όμορφο με καλή εφαρμογή, ...
Πολύ όμορφο με καλή εφαρμογή, ζεστό, δεν μυρίζει καθόλου εύκολα και δεν μουσκεύει, καλή διαπνοή με αρκετά καλή τιμή και φοριέται όλες τις ώρες και για πάρα πολλές δραστηριότητες.
- limitation des odeurs
- chaleur
- évacuation de la transpiration
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
