Skoro ako klasicky retro stol....
Skoro ako klasicky retro stol. Dobre sluzi a snad este aj bude.
- confort d'accueil
- compacité
- facilité de transport
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Skoro ako klasicky retro stol. Dobre sluzi a snad este aj bude.
sağlam ve kullanışlı farklı markaların masalarına göre gerçekten çok kaliteli. uzun vadede kullanılabilecek bir masa
gekocht juli '22. juli '25 vallen de gaten in het tafelblad. na 3x3 weken gebruik is het tafelblad zacht/ bobbelig en Prik je en met je Nagel doorheen. ik verwacht van een tafel dat hij langer dan 3 zomers 3 weken gebruiken meegaat.
Slechte kwaliteit, delen passen niet goed tegen elkaar aan, wrikken een beetje ih midden, waardoor tafelblad niet recht is.
Poten niet te stellen, dat wisten, maar dat bevalt niet goed. Wiebelt snel hierdoor als ondergrond niet vlak is.
Dommage qu’il n’y est pas plus de couleur mais parfait pour l’usage en van aménagé
Un réel plaisir cet été de pouvoir s'arrêter peut importe l'endroit et de pouvoir sortir table et chaises pour pique-niquer.
Goed opplooibare en toch stevige tafel
收纳方便
Fijne tafel, handig in te klappen en op te bergen. Helaas klapt de tafel die wij hebben niet helemaal open. Ga er even mee terug als we terug zijn van vakantie
桌子很好用 有点不稳 但也可以用 折叠起来很方便 出去露营也能用 不错