Zadovoljstvo kvalitetom i prak...
Zadovoljstvo kvalitetom i praktično za korištenje i transport
- confort d'accueil
- compacité
- facilité de transport
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Zadovoljstvo kvalitetom i praktično za korištenje i transport
Bir tık ağır ama boyutları çok iyi. Fiyat ortalamanın uzerinde.
Masa (4) kişilik bir aile için gayet uygun ve kurulumu çok kolay, piknik için her araba bulunması lazım
Velice skladný stolek, po rozložení celkem velký, kvalitní materiál. Skvělý poměr cena a kvalita.
Parfaite pour 2 ou 4
Table très pratique, ne prend pas de place, facilement transportable pour 2, grand max pour 4
Bon produit Dommage reçu avec une usure sur le côté
Cok rahat ve kullanıslı Piknikler artık çok rahat ☺️
Bon produit
ÜRÜNÜ YENİ ALDIK VE HEMEN KULLANDIK.BİZ İLK ÖNCE 6 KİŞİLİK OLANI ALMIŞTIK.ONDAN DA ÇOK MEMNUNDUK ANCAK KATLANILDIĞINDA BOYU HALEN UZUN KALDIĞI İÇİN TAŞIMA DA ZORLUK OLUŞTURUYORDU.BUNU ALARAK BU SORUNU ORTADAN KALDIRDIK.AÇILINCA ÇOK DA BÜYÜYOR.4 KİŞİLİK BİR AİLE İÇİN İDEAL.KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.