Antalya sıcağında kullandım ve...
Antalya sıcağında kullandım ve eve kızarmadan döndüm.Beyaz ama içine atlet giymeden kullanabildim.Sadece sütyen üstüne bu tişörtü giydim ve iç göstermedi.Terletmedi ve koku da yapmadı. Tekrar da alırım.
- protection solaire
- Rapport qualité/prix
- Look / Design

