Polecam dopłacić i kupić XL
Polecam dopłacić i kupić XL
- facilité de montage / démontage
- habitabilité
- facilité de transport
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Polecam dopłacić i kupić XL
Wat een super ding. Hij staat zo. Ook zonder beschrijving. Het mooie is dat er een voorportaal in zit voor de schoenen bijvoorbeeld. Hij is heel donker en je kan goed ventileren.
Gelir gelmez kutuyu bahçemde açtım paketleme gayet güzeldi. Daha önce daha küçüğünü kullandığım ve çok memnun olduğum için black özeliğine çok bakmadım. Genişliği harika,2 yetişkin 2 küçük çocuklu aileler bile sığar. Havalandırması ve yan camları çok kullanışlı. Sadece ön kapılarda sineklik yok. Eski versiyonlarında iç tentenin kapısının yarısı