Heel fijn krukje met wat brede...
Heel fijn krukje met wat bredere zit. Zit stabiel. Zit ook 'n beetje hoger dan de Quecha, wat fijner is. Al op het strand gebruikt, blijft goed staan. Fijn is de band eraan, die sla je om je borst en draagt 'm zo mee. Handig!
- stabilité
- solidité
- compacité
- Rapport qualité/prix
- Look / Design

