c'est le 3em que…
c'est le 3em que je prend inpec
- résistance à l'eau salée
- facilité de montage / démontage
- modularité
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
c'est le 3em que je prend inpec
çok daha yüksek fiyatlar ödeyerek detaylı tripodlar alma düşüncesinde değilseniz..emsal fiyatlı tripodlara kıyasla çok daha kaliteli ve sağlam bir ürün olan Caperlan ı tercih edebilirsiniz....ben yakın fiyat aralığındaki pek çok ürürnü gördükten sonra tercihimi kullandım..kullanıldığı materyal gereği nispeten hafif ( 950 gr ) olduğundan rüzgarlı
Süper
Muhammed Bey merhabalar,
Bize geri bildirimde bulunmak üzere zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.
Ürünlerimizden memnun kalmanız bizi mutlu etti. Ayrıca gelişmesini düşündüğünüz yanları varsa benimle paylaşabilirsiniz not almak için burada…
Nécessite un poids sur le crochet pour rester stable et à voir la résistance dans le temps, mais à part ça, RAS.
moi cela me va
Muy cómodo y practico
Hola Jose Antonio
Gracias por hacernos llegar tu opinión.
Nos alegra que el producto te haya gustado, en Decathlon trabajamos para disponer de una amplia gama de productos para la pesca y así poder satisfacer la gran demanda de todos los amantes de este…
Guter Rutenhalter zum Angeln am Meer. Geht gut zum Grundangeln oder mit Pose. Der Haken für den Eimer könnte etwas größer sein.
Top
Ras
Kıyı balıkçılığı için güzel bir ürün.